Regulamin

REGULAMIN ZAKUPÓW I KORZYSTANIA ZE SKLEPU UNIPRIDE.PL

Cieszymy się, że ktoś chce przeczytać ten dokument. Zanim zaczniesz tę niewątpliwie ciekawą przygodę chcemy Cię uprzedzić – będziemy zwracać się w nim do Ciebie bezpośrednio, a o sobie będziemy mówić my.

Co to właściwie jest?

Mamy w naszym sklepie (nazywa go również portalem) dokument zwany regulaminem. Razem z innymi dokumentami, o których tu piszemy, określa on warunki korzystania z naszego sklepu oraz robienia zakupów za jego pośrednictwem.

Zachęcamy Cię do przeczytania nie tylko tego regulaminu, ale też zasad stosowania plików cookies i polityki prywatności zanim zaczniesz robienie zakupów. Jako konsument będziesz musiała/musiał zaakceptować postanowienia regulaminu (będzie on wiążący dla Twojego zamówienia).

Regulamin może się zmienić, ale zmiany nie będą miały zastosowania do tych zamówień, które już zrobiłaś/zrobiłeś. Za każdym razem musisz zaakceptować regulamin dla zamówienia. Dlatego warto przeczytać regulamin (zasady stosowania plików cookies i politykę prywatności) przy każdym zamówieniu.

Jeśli będziesz miała/miał pytania, skontaktuj się z nami. Kontakt z nami znajdziesz w regulaminie.

Kim jesteśmy?

Na portalu zawierasz umowę z jedną z naszego duetu – Anią, która prowadzi działalność gospodarczą – Anna Jeziak, NIP 5671846382. Adres związany z działalnością to ul. Jana III Sobieskiego 43 m. 114, 02-930 Warszawa.

Korzystanie z naszego portalu

Wszystkie informacje o Tobie i Twoje dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z zasadami stosowania plików cookies i polityką prywatności.

Podczas korzystania z portalu i przy składaniu zamówień za jego pośrednictwem, zobowiązujesz się do:

  • używać portal tylko do składania istotnych pytań i wiążących zamówień,
  • nieskładania fałszywych lub nieuczciwych zamówień. Jeśli będziemy podejrzewały, że złożono tego rodzaju zamówienie (np. za zakupy zapłacono skradzioną kartą kredytową), jeśli tylko będzie to możliwe skontaktujemy się z Tobą, aby zweryfikować prawdziwość naszych podejrzeń. Jeśli potwierdzimy nasze podejrzenia mamy prawo anulować zamówienie i powiadomić Cię o tym,
  • podać nam swój adres e-mail i adres do korespondencji oraz innych danych kontaktowych jeśli będą potrzebne do realizacji zamówienia. Jeśli nie podasz nam wszystkich danych nie będziesz mogła/mógł zrealizować zamówienia.

Złożenie zamówienia przez nasz portal uznajemy za Twoje oświadczenie, że jesteś pełnoletnia/pełnoletni i posiadasz pełną zdolność do czynności prawnych (czyli m.in. do zawierania umowy).

Dostępność

Artykuły, które oferujemy na portalu dostarczymy na terytorium całej Polski. Nie dostarczymy ich poza Polskę.

Jak złożyć zamówienie

Żeby złożyć zamówienie musisz przejść proces zakupu online:

  • dodać wybrany produkt do koszyka
  • przejść do płatności
  • kliknąć zamawiam

Jeśli po złożeniu zamówienia zorientujesz się, że jest w nim błąd (np. znajduje się w nim zły kolor albo rozmiar, podałaś/podałeś złe dane do przesyłki), zadzwoń do nas na numer 509 031 384.

Dostaniesz od nas e-mail, w którym potwierdzimy Ci, że dostałyśmy od Ciebie zamówienie. Wiadomość z potwierdzeniem zamówienia nie oznacza, że zostało ono przez nas zaakceptowane. Oznacza ono jedynie, że Twoje zamówienie do nas dotarło. Po tym jak przygotujemy Twoje zamówienie do wysyłki, wyślemy Ci kolejny e-mail, w którym napiszemy, że Twoje zamówienie jest już zaakceptowane. W tej wiadomości dostaniesz od nas również dane Twojej przesyłki.

Zaakceptowanie zamówienia jest naszą decyzją. Chcemy mieć pewność, że wybrany przez Ciebie produkt jest dostępny i zgodny z naszymi standardami. Dlatego też nie zaakceptujemy zamówienia dopóki zamówione przez Ciebie produkty nie będą gotowe do wysłania. W większości przypadków na wysłanie przez nas przesyłki nie będziesz czekać dłużej niż 3 dni robocze (czyli te poza weekendami i świętami). Pamiętaj jednak, że większość produktów w naszym sklepie przygotowujemy ręcznie. Dlatego czas oczekiwania może się czasem odrobinę przedłużyć. Jeśli tylko będzie to możliwe, poinformujemy Cię o tym. Jeśli jednak okaże się, że któryś z zamówionych przez Ciebie produktów nie jest już dostępny, poinformujemy Cię o konieczności usunięcia go z zamówienia.

W chwili, w której wyślemy do Ciebie, a Ty otrzymasz potwierdzenie wysyłki, dojdzie między nami do zawarcia umowy. W e-mailu z potwierdzeniem wysyłki otrzymasz od nas treść tego regulaminu – jest on wzorcem umowy.  Możesz zachować regulamin w pamięci swojego komputera lub innego urządzenia, z którego korzystasz i odtwarzać go w zależności od swoich potrzeb. Możesz także pobrać plik z naszej strony internetowej. Znajdziesz go pod adresem https://unipride.pl/regulamin/.

Twoje zamówienie jest rejestrowane i przechowywane przez nasz system. Dokument księgowy potwierdzający zawarcie umowy za pośrednictwem portalu będziemy przechowywać przez okres 5 lat.

Dostawa

Dostarczymy produkt (albo produkty) zgodnie z potwierdzeniem wysyłki we wskazanym w nim terminie. Jeśli nie podamy w e-mailu terminu dostawy dostarczymy Twoją przesyłkę w przybliżonym przedziale czasowym wskazanym przy wyborze rodzaju dostawy. W każdym razie terminy te nie będą dłuższe niż 30 dni od dnia zawarcia umowy.

Jeśli zdarzą się wyjątkowe okoliczności i będziemy się spodziewały opóźnienia w doręczeniu Twojej przesyłki, skontaktujemy się z Tobą i wspólnie ustalimy nowy termin dostawy. W takiej sytuacji możesz także odstąpić od umowy jeśli zaproponowany przez nas nowy termin dostawy nie jest dla Ciebie do zaakceptowania.  Jeśli odstąpisz od umowy wszelkie środki, które wpłaciłaś/wpłaciłeś z tytułu umowy zwrócimy Ci bez zbędnej zwłoki.

Za dostarczenie przesyłki rozumiemy moment kiedy otrzymasz zamówienie i będzie to potwierdzone Twoim podpisem lub odznaczy się w systemie odbiór przez Ciebie produktu (np. w paczkomacie) pod ustalonym przez Ciebie w zamówieniu adresem dostawy.

Pamiętaj, że nie realizujemy dostaw:

  • na adres skrzynki pocztowej
  • do domów studenckich
  • do hoteli
  • w soboty, niedziele i święta

Co stanie się jeśli nie możemy zrealizować dostawy

Jeśli nie uda Ci się odebrać przesyłki w terminie, udzielimy Ci dodatkowego terminu na jej odbiór. Jeśli jednak i w tym terminie nie odbierzesz przesyłki mamy prawo odstąpić od umowy (anulować zamówienie). Jeśli odstąpimy od umowy wszelkie środki, które wpłaciłaś/wpłaciłeś z tytułu umowy zwrócimy Ci bez zbędnej zwłoki.

Przejście ryzyka i posiadania zamówionych produktów

Z chwilą dostawy za ryzyko związane z produktem odpowiadasz Ty. W pełni obejmiesz zamówione  produkty w chwili jego dostawy.

Cena i płatność

Wszystkie ceny, które podajemy na stronie zawierają podatek VAT. Ceny te nie obejmują jednak opłaty za przesyłkę, którą dodajemy na koniec do ceny, którą zapłacisz. W zakładce, w której składasz zamówienie zobaczysz wszystkie informacje o kosztach Twojej przesyłki.

Upoważniasz nas wyraźnie do wystawienia faktur w formie elektronicznej.

Ceny mogą ulec zmianie w dowolnym czasie. Jednak, z wyjątkiem dodania kosztów przesyłki,

zmiany cen nie dotyczą zamówień, które już zostały złożone.

Po wybraniu przez Ciebie wszystkich produktów, zostają one dodane do koszyka.  Następnie należy wybrać sposób dostawy i przejść do opcji płatności.

W tym celu należy wykonać kolejno wszystkie czynności uwzględnione w procedurze zakupu, podając lub sprawdzając informacje wymagane na każdym etapie. W trakcie procedury zakupu, ale przed dokonaniem płatności (kliknięciem zamawiam), możesz zmienić szczegóły zamówienia.

Dodatkowo jeśli jesteś zarejestrowana/zarejestrowany, po zalogowaniu znajdziesz historię wszystkich swoich zamówień w zakładce moje konto na stronie unipride.pl. Jeśli nie masz u nas konta, informacje na temat Twoich poszczególnych zamówień są dostępne w wiadomości e-mail – potwierdzeniu zamówienia.

Możesz zapłacić za zamówienie:

  • tradycyjnym przelewem na rachunek bankowy:

Anna Jeziak
ul. Jana III Sobieskiego 43 m. 114
02-930 Warszawa
numer rachunku (mBank): 92 1140 2004 0000 3602 7867 0683

  • kartami: Visa, Mastercard, American Express,
  • poprzez Przelewy 24

Aby zminimalizować ryzyko nieupoważnionego dostępu, dane Twojej karty zostaną zaszyfrowane. Klikając przycisk zamawiam, potwierdzasz, że karta należy do Ciebie. Karty kredytowe podlegają weryfikacji i wymagają autoryzacji przez wystawcę karty. W przypadku, gdy wystawca karty nie potwierdzi realizacji płatności, nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienie lub niezrealizowanie dostawy i nie będziemy mogli zawrzeć z Tobą umowy.

Wszystkie płatności, które robisz na stronie przyjmowane są przez Annę Jeziak, ul. Jana III Sobieskiego 43 m. 114, 02-930 Warszawa, NIP: 5671846382.

Zakupy bez rejestrowania konta

Na naszym portalu zakupy mogą robić także goście, czyli osoby niezarejestrowane.

Przy tego rodzaju zakupach prosimy Cię o podanie podstawowych danych niezbędnych do realizacji zamówienia. Po zakończeniu zakupów zaproponujemy Ci możliwość rejestracji na portalu lub pozostanie użytkownikiem niezarejestrowanym.

Podatek od towarów i usług

Zgodnie z obowiązującymi przepisami i rozporządzeniami, wszystkie zakupy dokonane za pośrednictwem portalu zawierają podatek od towarów i usług (VAT), z wyjątkiem towarów, które mają zostać dostarczone bezpośrednio do osób na Wyspach Kanaryjskich lub w Ceucie i Melilli.

W związku z tym i zgodnie z treścią Rozdziału 1, Tytuł V dyrektywy Rady 2006/112 /WE z dnia 28 listopada 2006 roku w sprawie wspólnego systemu podatku od wartości dodanej, za miejsce dostawy uznaje się terytorium państwa członkowskiego oraz adres, pod który artykuły mają zostać dostarczone, a podatek VAT nalicza się według stawki obowiązującej w państwie członkowskim, do którego mają zostać dostarczone artykuły widniejące na zamówieniu. Zgodnie z zasadami i przepisami obowiązującymi w danym obszarze prawnym, w odniesieniu do towarów dostarczanych w niektórych państwach członkowskich Unii Europejskiej może mieć  zastosowanie zasada odwrotnego obciążenia (Artykuł 194 dyrektywy 2006/112), jeżeli jesteś lub masz obowiązek być podatnikiem podatku VAT. W takim przypadku nie naliczamy podatku VAT, pod warunkiem uzyskania potwierdzenia przez odbiorcę, że rozliczy podatek VAT od dostarczonych pozycji w ramach procedury odwrotnego obciążenia.

Jeżeli chodzi o zamówienia dostarczane na Wyspy Kanaryjskie oraz do Ceuty i Melilli, będą one zwolnione z podatku VAT zgodnie z Artykułem 146 wspomnianej dyrektywy, pod warunkiem zastosowania odnośnych podatków i cła zgodnie z obowiązującymi przepisami i rozporządzeniami.

Wymiana i zwroty

  • ustawowe prawo odstąpienia od umowy

Jeśli jesteś konsumentem, masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia, w którym Ty lub wskazana przez Ciebie osoba trzecia (niebędąca przewoźnikiem) obejmie faktycznie w posiadanie kupiony produkt lub w przypadku wielu produktów uwzględnionych w jednym zamówieniu, lecz dostarczanych osobno, po upływie 14 dni od dnia, w którym Ty lub wskazana przez Ciebie osoba trzecia (niebędąca przewoźnikiem) obejmie faktycznie w posiadanie ostatni z produktów.

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, powiadom nas telefonicznie pod numerem 509 031 384 lub e-mailem pod adresem: unipridestore@gmail.com o odstąpieniu od umowy w drodze oświadczenia. Nie musisz podawać nam powodów odstąpienia. Do odstąpienia możesz użyć wzoru, o którym piszemy w załączniku do regulaminu, ale może użyć także własnych słów.

Nie będzie Ci przysługiwało prawo do odstąpienia od umowy, jeżeli jej przedmiotem jest dostawa jednego z następujących produktów:

  • produktów dostosowanych do Twoich indywidualnych potrzeb
  • towarów w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

W przypadku ustawowego odstąpienia przez Ciebie od umowy, zwrócimy wszystkie otrzymane od Ciebie wpłaty, w tym koszty przesyłki, używając tego samego sposobu płatności, który wybrałaś/wybrałeś przy zapłacie za produkt, chyba że wyraźnie wyraziłaś/wyraziłeś zgodę na inny sposób zwrotu środków, co nie generuje dla Ciebie żadnych dodatkowych kosztów.

Jeśli odstąpisz ustawowo od umowy i wyboru jednego z oferowanych przez nas sposobów zwrotu, zwrot środków nastąpi bez zbędnej zwłoki, a w każdym razie nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym poinformujesz nas o odstąpieniu od umowy i odeślesz nam zamówione przedmioty. Możemy wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy do czasu otrzymania produktów lub do czasu dostarczenia nam dowodu ich wysłania, zależnie od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

W przypadku odstąpienia od umowy musisz przesłać nam produkty na adres:

Anna Jeziak
ul. Jana III Sobieskiego 43 m. 114
02-930 Warszawa

Należy dostarczyć zwracane produkty do nas (na adres wskazany powyżej) nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałaś/poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Termin będzie zachowany, jeżeli odeślesz produkty przed upływem 14 dni.

Ty ponosisz bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Pamiętaj, że przy wyborze wysyłki za pobraniem jako metody zwrotu produktów, mamy prawo obciążyć Cię wszelkimi kosztami, jakie w związku z tym poniesiemy.

Odpowiadasz jedynie za ewentualne zmniejszenie wartości towarów wynikające z posługiwania się nimi w sposób wykraczający poza czynności konieczne do ustalenia ich charakteru, właściwości i funkcjonowania.

Zawsze będziesz odpowiadać za rzeczywistą zawartość przesyłki. Ponosimy odpowiedzialność wyłącznie, gdy zwrócony produkt był zamówiony wcześniej na stronie uniprode.pl. W innych przypadkach, tj. gdy przesyłka zawiera błędny produkt lub produkt nie jest uprzednio zamówionym produktem na naszej stronie, nie będziemy zobowiązane do ponoszenia jakichkolwiek kosztów związanych z potencjalną wysyłką takiego produktu do Ciebie. Klauzula ta nie ma wpływu na zagwarantowane ustawowo Konsumentowi prawa.

  • zwroty wadliwych produktów (rękojmia za wady produktu)

Jeśli jesteś konsumentem, a zakupiony przez Ciebie produkt ma wadę, możesz złożyć reklamację na podstawie kodeksu cywilnego (art. 556 i nast. ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz.U. z 1964, Nr 16, poz. 93, z późniejszymi zmianami). Roszczenie może być złożone na podstawie rękojmi za wady.

Jako konsument masz prawo do bezpłatnej naprawy lub wymiany, obniżenia ceny lub zwrotu produktu w przypadku ich wadliwości. Prawa te odnoszą się do wad, które pojawiły się w okresie 2 lat od dnia dostarczenia produktu (-ów). Nie jest konieczne przedstawianie paragonu.

W wyżej wymienionym terminie możesz, zamiast zaproponowanego przez nas usunięcia wady, żądać wymiany rzeczy na wolną od wad (jeśli jest dostępna) albo zamiast wymiany rzeczy, żądać usunięcia wady chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z Umową w sposób wybrany przez Ciebie jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez nas. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Cię inny sposób zaspokojenia.

Reklamację rozpatrzymy w terminie 14 dni. Można też złożyć reklamację z tytułu gwarancji, jeżeli taka gwarancja została udzielona.

Masz 2 opcje na złożenie reklamacji:

Anna Jeziak
ul. Jana III Sobieskiego 43 m. 114
02-930 Warszawa

Zapłacona kwota, w razie uszkodzenia lub wady produktu, o ile ta rzeczywiście istnieje, zostanie zwrócona w całości, łącznie z kosztami dostawy wysłania produktu i kosztem wysyłki tego produktu do nas (o ile jest to sposób wysyłki dostępny na unipride.pl).

Zwrotu dokonamy, używając tego samego sposobu płatności, który wybrałaś/wybrałeś przy zapłacie za produkt, chyba że wyraźnie wskażesz nam inny sposób zwrotu środków i ile jest to możliwe technicznie, co nie generuje dla Ciebie żadnych dodatkowych kosztów.

Odpowiedzialność

Produkt jest wadliwy, jeśli:

  • nie posiada właściwości, które tego rodzaju rzecz powinna posiadać w związku z celem przewidzianym w umowie lub wynikającym z okoliczności bądź w związku z jego przeznaczeniem
  • nie posiada właściwości, o których sprzedawca zapewnił kupującego, w szczególności poprzez przedstawienie kupującemu próbki lub modelu
  • nie jest przeznaczony do celu wskazanego przez sprzedawcę kupującemu w momencie zawarcia umowy, a sprzedawca nie dokonał zastrzeżenia co do zamierzonego użycia
  • został wydany kupującemu niekompletny.

Wyroby rzemieślnicze lub artystyczne, które sprzedajemy, często mają właściwości naturalnych surowców użytych do ich wytworzenia. Wybieramy tylko produkty najwyższej jakości, ale pewne

cechy są nieuniknione. Te cechy, takie jak różnice w ziarnie, farbie, teksturze, hafcie, węzłach i kolorze mogą powodować pewne niewielkie różnice w wykończeniu produktów. Mając na uwadze powyższe, potwierdzamy jednak, że żadne postanowienie z niniejszego punktu nie będzie miało wpływu na ustawowe prawa wynikające z rękojmi lub umownego prawa odstąpienia.

Wirusy, piractwo i innego rodzaju ataki komputerowe

Korzystanie z naszego portalu w sposób niewłaściwy poprzez celowe próby uruchamiania lub wprowadzania szkodliwych materiałów, wirusów, koni trojańskich, robaków komputerowych, bomb logicznych oraz oprogramowania mającego na celu uszkodzenie lub zniszczenie portalu jest zabronione.

Wszelkie próby nieautoryzowanego dostępu do portalu jak i serwerów, baz danych, oraz komputerów będących częścią tego portalu są zakazane. Zobowiązujesz się do nie prowadzenia świadomych działań mających na celu czasowe lub trwałe zatrzymanie pracy portalu a w szczególności przeprowadzania prób lub ataków typu odmowa usługi (DOS) lub rozproszona odmowa usługi (DDOS).

Powiadomienia

Przy zgłoszeniach wysyłanych do nas przez Ciebie zaleca się przede wszystkim korzystać z naszego adresu  e-mail (unipridestore@gmal.com).

Częściowe nieważnienie

W razie uznania jednego z postanowień regulaminu lub postanowienia umowy za nieważne na podstawie prawomocnej decyzji właściwego organu administracji publicznej albo prawomocnego wyroku sądu powszechnego, pozostałe warunki pozostaną w mocy, a wspomniane stwierdzenie nieważności nie będzie ich dotyczyć.

Nasze prawo do zmiany regulaminu

Musisz stosować się do regulaminu, zasad stosowania plików cookies i polityki prywatności obowiązujących w czasie, gdy korzystasz z naszego portalu lub składasz zamówienie, z wyjątkiem sytuacji, gdy na mocy prawa lub decyzji organów administracji publicznej albo samorządowej, jesteśmy zobowiązani wprowadzić z mocą wsteczną zmiany we wspomnianych dokumentach. Jednakże, zmiany te nie będą miały zastosowania do już złożonych zamówień.

Właściwość sądowa

Wszelkie spory wynikające z korzystania z unipride.pl lub umowy czy inne kwestie z nimi związane podlegają wyłącznej właściwości sądów polskich.

Uwagi i sugestie

Będziemy wdzięczne za wszelkie uwagi i sugestie.

Jeśli uważasz, że Twoje prawa zostały naruszone, możesz skierować swoją skargę do nas za pośrednictwem adresu e-mail: unipridestore@gmail.com w celu poszukiwania pozasądowego rozstrzygnięcia sporu.

Przy zawarciu umowy online za pośrednictwem naszego portalu zgodnie z rozporządzeniem UE nr 524/2013, informujemy, że masz prawo do poszukiwania rozwiązania z nami ewentualnego sporu konsumenckiego w sposób pozasądowy, poprzez platformę do rozwiązywania sporów on-line, dostępną pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Wzór formularza odstąpienia od Umowy

(wypełnij i odeślij ten formularz wyłącznie w razie zamiaru odstąpienia od umowy)

Anna Jeziak
ul. Jana III Sobieskiego 43 m. 114
02-930 Warszawa

„Informuję, że odstępuję od umowy sprzedaży następujących towarów:

zamówionych dnia/otrzymanych dnia (*)

Imię i nazwisko konsumenta

Adres konsumenta

Podpis konsumenta (tylko w przypadku wysyłki wydrukowanego formularza pocztą)

Data”

(*) Niepotrzebne skreślić